Te-Ajut.ro | Articole de ajutor în afaceri
  • Acasă
  • Afaceri
  • Social
  • Educație
  • Cultură
  • Home & Deco
  • Lifestyle & Travel
  • Contact
  • Publică conținutul tău
Automar Ploiesti păreri
Înapoi

Automar Ploiesti păreri

17.02.2023

Autor: LAURA ONOFREI

Timp de citire: 6 minute

Distribuie

Link-ul a fost copiat!

Update (la o zi după scrierea articolului de mai jos): Am fost contactat de propietarul afacerii, domnul Ivan, care mă asigurat că problemele mele vor fi soluționate. Am avut o conversație mai mult decât productivă și îi mulțumesc pe această cale pentru apel. Săptămâna viitoare sunt programat iarăși în service.

Știu că există căutări în online pentru titlul de mai sus. Chiar eu am făcut câteva căutări săptămâna trecută în încercarea de a află dacă cei de la Automar chiar sunt profesionișți. Am dat de un articol de blog care era evident plătit și de câteva postări pe niște forumuri însă prea vechi pentru a putea să le iau în considerare.

Pe scurt: Povestea mea cu Automar Ploieșți

Am reușit sâmbătă să îmi fac mășînă să nu mai pornească.
Am întrebat duminică în online unde aș putea să îmi duc mășînă (Ford Focus) în Ploieșți fără să fiu furat pe față. Câteva voci timide mi-au spus că Automar ar putea să fie soluția.
Luni de dimineață sun să întreb dacă mă primesc și dacă au plaforma. Nu au platforma deci m-am descurcat eu (100 ron pentru 5 km în Ploieșți – Japca).
Duc mășînă frumos luni de dimineață, mă întâlnesc cu domnul Șef de service George Trandafir și încep să îi spun ce am pățit și ce vreau de la dânșîi.
Mai exact:
– să îmi pornească mășînă pe care la atâta dat la automat o lăsasem fără baterie
– să afle de ce în actuatorul de vacuum care controlează geometria variabilă din turbină nu intră suficient voltaj (verdict dat de alți super mecanici de prin Ploieșți care mi-au recomandat să schimb ECU).
– să îmi verifice furtunele de vacuum pentru că eram sigur că nu erau puse corespunzător de service-ul menționat o linie mai sus.
Acest vârf de lance, general al Automar Ploieșți mi-a răspuns pe un ton extrem de plictisit că : “mai mult că sigur e turbină”. (traducere pentru cei care nu prea înțeleg termenii: “e pă turbină = 4000 de ron din care 1000 de ron rămân la Automar Ploiești” vs “sunt niște furtune și o electrovalvă = 200 de ron din care cam 50-100 rămân la Automar”)
Îi replic că nu are cum să fie turbină pentru că au verificat-o unii care cu asta se ocupă și pe care și plictisitu’ îi cunoștea. Mi-a spus atunci un îmbucurător pentru mine la acea vreme: “Bine că s-a verificat, putem elimina turbină de pe lista de lucruri de verificat”.

Bun. Las mășînă la Automar Ploieșți

….luni de dimineață cu promisiunea că vor reveni ei la mine marți când se vor ocupă de ea. Luni pe la prânz îi dau un mail omului mai sus amintit că să-i mai spun una altă despre mășînă și să-i readuc aminte că vreau ineaparat să verifice niște chestii banale și că nu e o problema cât costă verificatu’ și reparatu’ de chestii. Îmi răspunde domnu’ Trandafir în vreo 20 de minute și îmi spune că deja s-au apucat de muncă la mășînă deși era doar luni și că a descoperit ceea ce eu îi spusesm că are deja (mufe scoase, lipsa curent în baterie, etc). Îmi zic: “Mama ce țări sunt ăștia de la Automar. Sigur o să îmi rezolve problema și mâine o iau că nouă de la ei”.

Vine marți. Aștept eu că dobitocu’ un telefon/mail/porumbel călător până pe la 11 deoarece ei îmi spuseseră că la ora 8 o bagă în service. Nu vine porumbelu. Mă bag și dau repede un mail și întreb cât de nasol e. În maxim 10 minute primesc un telefon de la domnul Trandafir de la Automar (repet aceste nume că să șțiți de cine să întrebați dacă mergeți pe acolo) care îmi spune că mășînă e OK și pot să merg după ea însă doar după ora 13:30 că ei au pauză de masă.

Ajung și eu că o floricică pe la 15:30 fericit că am mășînă. Mă întâlnesc cu domnul Trandafir care îmi spune că ei (Ford) nu au cum să se uite la valorile în timp real ale mășinii deoarece eu am softul modificat (adevărat).

Paranteză: Domnule Trandafir, să veniți la mine să va arăt cum un “soft” de 15 Ron pe numele lui Torque Pro + un adaptor Bluetooth made în China de 50 de Ron POT să citească valorile în timp real alea mășinii. Închid paranteză.

După care îmi spune domnu’ general de la Automar Ploieșți că mă costă 180 de ron. De banii ăștia mi-au pus un tester pe ea, au încărcat bateria și au verificat de ce nu pornește + au pornit-o efectiv (preț corect altminteri pentru un service de marca cu pretenții).
Când am mers să fac recepția mășinii l-am întrebat de nenea șef de service de la Automar dacă s-a uitat la furtunele de vacuum (asta fiind una din cerințele alea banale pe care putea să-mi ia bani și pentru care aș fi plătit cu mare plăcere dacă nu erau oamenii atât de zeflemisti). Mi-a replicat că nu se bagă. Așa că l-am întrebat cât m-ar costă să facă ceea ce eu solicitasem să facă și prima dată. Mi-a răspuns iarăși că nu se bagă. M-am luat și am plecat de la “meseriașii” de la Automar.

Domnule patron de la Automar (știu că vei citi asta cândva), vreau doar să îți spun atât: când clienții tăi se roagă de ține să le iei banii, ia-le banii însă da-le un serviciu de calitate înapoi. Dumneata ai o firma pe care o asociezi cu Ford în care lucrează oameni pe care-i doare în zonele genitale de clienții matale. La propriu.

Dragi colegi de soferie care vreți să călcați pe acolo: faceți-o însă să nu ziceți că nu v-am zis că’s de porc. Astea sunt părerile mele despre Automar Ploieșți.
Dacă ai altă părăre bagă un comentariu. La pariu că ți-l și public și îți și răspund la el.

Vezi articolul anteriorVezi următorul articol

Mai multe articole

1 lună Citește articolul 5 modalități de a-ți crește veniturile fără a micșora calitatea produselor sau serviciilor

5 modalități de a-ți crește veniturile fără a micșora calitatea produselor sau serviciilor

Atunci când vine vorba de creșterea veniturilor, mulți antreprenori se tem că trebuie să facă sacrificii în ceea ce privește calitatea produselor sau serviciilor lor

Autor:Ahum Dranoel

3 luni Citește articolul Sofer sau Marketing Manager?

Sofer sau Marketing Manager?

Pare deplasată această întrebare însă are un fundament solid.

Autor:LAURA ONOFREI

2 luni Citește articolul Cum să-ți dezvolți abilitățile de negociere în afaceri?

Cum să-ți dezvolți abilitățile de negociere în afaceri?

Autor:Răzvan Zamfirache

3 luni Citește articolul Șapte idei de afaceri pentru succesul tău din 2023

Șapte idei de afaceri pentru succesul tău din 2023

Să nu ne păcălim, fiecare generație a avut un moment sau mai multe în care a spus:

Autor:LAURA ONOFREI

Urmărește-ne și pe

Cele mai citite articole

2 luni Citește articolul Cum să vinzi servicii de web design

Cum să vinzi servicii de web design

Pentru a vinde serviciile de web design, este important să îți construiești o reputație puternică și să faci o oferta clară și atractivă pentru potențialii clienți.

Autor:Vasile Marza

2 luni Citește articolul Realități inspirăționale - Episodul 1

Realități inspirăționale - Episodul 1

''Pe vreme mea'' exista o expresie: povești de adormit copiii. Acest clișeu venea ca replică mereu când cineva încerca să îți povestească ceva aiuristic, ceva ce nu putea fi crezut sau de ce nu, vândut.

Autor:LAURA ONOFREI

2 luni Citește articolul Procrastinarea în business e în regulă

Procrastinarea în business e în regulă

Când conduci un business participi la un maraton, nu la o probă de viteză. Ai nevoie de rezistență, de tactică și de dozarea efortului într-un mod inteligent. Atât timp cât îți conduci afacerile haotic, pierzând energie 24 din 24, vei ajunge la un punct în care vei eșua.

Autor:LAURA ONOFREI

2 luni Citește articolul În 2023 fă o revoluție în relația cu angajații

În 2023 fă o revoluție în relația cu angajații

Care variantă de manager este mai bună? Cel dur și strict ce nu ascultă de nimeni din jurul lui și face totul după cum îl taie capul sau unul care are ușa deschisă mereu angajaților și colaboratorilor?

Autor:LAURA ONOFREI

2 luni Citește articolul Actori celebrii ce au început ca muzicieni

Actori celebrii ce au început ca muzicieni

Acum câteva săptămâni, am văzut la ''Vocea României'' un concurent ce nu auzise de Robbie Williams. După câteva minute în aceeași ediție altă concurentă nu auzise de Bjork și asta m-a surprins foarte tare.

Autor:LAURA ONOFREI

3 luni Citește articolul Șapte idei de afaceri pentru succesul tău din 2023

Șapte idei de afaceri pentru succesul tău din 2023

Să nu ne păcălim, fiecare generație a avut un moment sau mai multe în care a spus:

Autor:LAURA ONOFREI

2 luni Citește articolul Este influențată fericirea de rețelele sociale?

Este influențată fericirea de rețelele sociale?

''Rețelele de socializare oferă legiunilor de idioți dreptul de a vorbi oricând, când înainte vorbeau doar o dată la un bar după un pahar de vin, fără a dăuna comunității. Apoi erau rapid reduși la tăcere, dar acum au același drept de a vorbi ca un laureat al Premiului Nobel.

Autor:LAURA ONOFREI

2 luni Citește articolul Rolul unui Web Designer și poziția lui într-o companie de Web Design

Rolul unui Web Designer și poziția lui într-o companie de Web Design

Cel mai probabil, din cauză că industria IT este foarte ramificată, apar anumite neînțelegeri când ne raportăm la diferitele ramuri ale acesteia. De exemplu, se face destul de des confuzia între Web Designer și Frontend Developer.

Autor:LAURA ONOFREI

2 luni Citește articolul OAMENI și ne-oameni (sau the Final Countdown)

OAMENI și ne-oameni (sau the Final Countdown)

Cum ți-a fost dimineața? În trafic, ca și mine? Ți s-a arătat degetul mijlociu de câteva ori? Sau ai scăpat ca printre urechile acului de malacul ce se îndrepta cu bâta de baseball către tine?

Autor:LAURA ONOFREI

2 luni Citește articolul Muzica este viață

Muzica este viață

Imaginează-ți dimineața primei zile pe pământ. Totul e la locul lui iar perfecțiunea are nevoie doar de ochii primilor oameni pentru a privi și a se îndrăgosti iremediabil. Însă totul se desfășoară într-o liniște deplină, nimeni nu poate auzi nimic. Nu mai sună a paradis deloc, nu e așa?

Autor:LAURA ONOFREI

Logo-te-ajut.svg
i-icon.svg
t-icon.svg
f-icon.svg

Categorii

  • Afaceri
  • Social
  • Educație
  • Cultură
  • Home & Deco
  • Lifestyle & Travel

Parteneri

  • Kity.ro
  • Gagagugu.ro
  • Magic5.ro
  • Imobflux.ro
  • Eduedu.ro
  • Hidrostore.ro

Informații legale

  • Termeni și condiții
  • Politică de confidențialitate
  • Politică cookie
  • SOL
  • ANPC

Utile

  • Acasă
  • Contact
  • office[at]te-ajut.ro
  • 0734 014 327
  • Hartă website
SAL.webp
SOL.webp

Te-ajut.ro este un portal web plin de informații utile și interesante pentru mai multe domenii, inclusiv afaceri, educație, cultură, social și Lifestyle&Travel. Găsește inspirație și sfaturi dintr-o varietate de surse și descoperă cele mai noi tendințe din diferite domenii. De la idei de afaceri până la destinații de călătorie exotice, te-ajut.ro este aici pentru a te îndruma să-ți dezvolți cunoștințele și să-ți îmbunătățești viața.

© 2023 Te-ajut.ro. Toate drepturile rezervate. Website dezvoltat de Magic 5 si gazduit de HOSTICO

Acest site folosește "cookies". Navigând în continuare, vă exprimați acordul asupra folosirii acestora. Vezi politica cookie.