Autor: Diana-Irina Mureșan
Timp de citire: 6 minute
Într-un mediu competitiv și în continuă schimbare așa cum este cel al afacerilor, prezența în online a devenit esențială pentru succesul oricărei afaceri. Însă, pentru ca afacerea ta să se bucure avantajele oferite de platformele de socializare este foarte important să te folosești de anumite strategii prin care poți ajunge mult mai rapid la audiența ta țintă.
În rândurile ce urmează îți vom prezenta câteva modalități simple și eficiente prin care îți poți crea o prezentă în online care să te aducă mai aproape de obiectivele tale.
-
Ai nevoie de un website optimizat
Un website este cartea de indentitate virtulă a business-ului tău. Însă, nu este suficient doar să deții un website, ci ai nevoie și de optimizarea motoarelor de căutare și îmbunătățirea conținutului de pe site pentru a genera trafic organic.
Deși trăim în secolului vitezei, oamenii sunt mai dispuși ca oricând să citească informații de calitate de pe internet, mai ales dacă acestea presupun educarea consumatorului cu privire la produsele și serviciile de care el este interesat.
De asemenea, asigură-te ca site-ul tău este bine structurat, ușor de navigat și compatibil cu dispozitivele mobile.
-
Fii prezent pe social media
Social media este un instrument puternic pentru business-urile care își doresc să se conecteze mai mult cu clienți lor.
În mare, tot ce trebuie să faci este să alegi platformele potrivite afacerii tale, să încerci să fii cât mai activ și mai conectat cu comunitatea de utilizatori.
De asemenea, este important să creezi conținut atractiv, relevant si valoros pentru audiența ta țintă și să încerci să comunici cu aceasta. În acest fel, vei fi capabil să crești angajamentul și loialitatea urmăritorilor față de afacerea ta.
-
Colaborează cu influencer
Influencerii sunt persoane publice care au un număr mare de urmăritori pe canalele de Social Media și o stategie bună de promovare în online, întrucât persoanele care le urmăresc, de regulă, sunt interesate de recomandările pe care le fac acestea.
Identifică influencerii care se potrivesc cu valorile și interesele brandului tău și stabilește o colaborare cu ei. Această colaborare poate include postarea de conținut sponsorizat, un review la un produs sau participarea la unul dintre evenimentele afacerii tale.
Astfel, dacă identifici influencerul potrivit nișei tale de activitate, „bingo!”, el îți va aduce notorietatea de care avea nevoie afacerea ta la început de drum în „ale” Social Media-ului.
-
SEO și motoarele de căutare.
Optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO) este esențială pentru a crește vizibilitatea și traficul organic al site-ului tău.
Nu, nu trebuie să faci calcule precise și nici ecuații în care să nu existe cifre pentru a genera trafic organic. Există multe modalități la îndemână de a îmbunătăți SEO-ul, cum ar fi crearea de conținut optimizat pentru cuvinte cheie relevante nișei tale, networking-ul, reputația brand-ului și îmbunătățirea vitezei de încărcare a paginii.
Investiția în SEO este și ea deosebit de importantă, întrucât aceasta îți va îmbunătăți poziția în motoarele de căutare și va atrage mai mult trafic organic.
-
Participă la evenimente online.
De când cu pandemia, evenimentele online au devenit foarte o modalitate eficientă de a prezenta oamenilor informații valoroase și interacționa cu diverse persoane din zona ta de interes.
Webinar-urile, conferințele virtuale sau evenimentele de networking, pot fi o modalitate excelentă de a-ți crește vizibilitatea și de a te conecta mai rapid cu publicul tău țintă. Doar prin simplul fapt că te prezinți, sponsorizezi sau prezinți informații utile, oameni te vor percepe ca fiind un brand transparent și implicat în comunitate, ceea ce va face ca utilizatorii să aibă mai multă încredere în afacerea ta, și implicit, în produsele sau serviciile tale.
-
Utilizează publicitatea în online
Publicitatea online poate fi un mod eficient de a-ți crește vizibilitatea și de a atrage noi clienți. Cu ajutorul platformelor care îți oferă această opțiunde promovare, cum ar fi Google Ads, Facebook Ads sau TikTok Ads, poți ajunge la o mai multe pesoane și, de asemenea, poți să selectezi tu persoanele care ar putea fi interesate de produsele sau serviciile tale.
-
Organizează activități în mediul online.
Giveaway-uri, reducerile, bancurile sau încurajarea împărtășirii experiențelor pe care le-au avut clienții cu brandul tău sunt câteva dintre opțiunile pe care le ai la dispoziție pentru a crește vizibilitatea și notorietatea afacerii în mediul online.
Mai multe articole
10 idei de afaceri profitabile în 2023
Dacă te gândești să te lansezi în lumea antreprenoriatului, atunci nu există un moment mai bun decât acum!
Autor:Ahum Dranoel
Cum să găsești cele mai bune talente pentru compania ta?
Autor:LAURA ONOFREI
Sfaturi pentru a-ți menține echipa motivată și productivă
Un studiu realizat de Gallup arată că doar 33% din angajații din SUA se consideră motivați la locul de muncă.
Autor:Ahum Dranoel
Cele mai citite articole
Cum să vinzi servicii de web design
Pentru a vinde serviciile de web design, este important să îți construiești o reputație puternică și să faci o oferta clară și atractivă pentru potențialii clienți.
Autor:Vasile Marza
Realități inspirăționale - Episodul 1
''Pe vreme mea'' exista o expresie: povești de adormit copiii. Acest clișeu venea ca replică mereu când cineva încerca să îți povestească ceva aiuristic, ceva ce nu putea fi crezut sau de ce nu, vândut.
Autor:LAURA ONOFREI
Procrastinarea în business e în regulă
Când conduci un business participi la un maraton, nu la o probă de viteză. Ai nevoie de rezistență, de tactică și de dozarea efortului într-un mod inteligent. Atât timp cât îți conduci afacerile haotic, pierzând energie 24 din 24, vei ajunge la un punct în care vei eșua.
Autor:LAURA ONOFREI
În 2023 fă o revoluție în relația cu angajații
Care variantă de manager este mai bună? Cel dur și strict ce nu ascultă de nimeni din jurul lui și face totul după cum îl taie capul sau unul care are ușa deschisă mereu angajaților și colaboratorilor?
Autor:LAURA ONOFREI
Actori celebrii ce au început ca muzicieni
Acum câteva săptămâni, am văzut la ''Vocea României'' un concurent ce nu auzise de Robbie Williams. După câteva minute în aceeași ediție altă concurentă nu auzise de Bjork și asta m-a surprins foarte tare.
Autor:LAURA ONOFREI
Șapte idei de afaceri pentru succesul tău din 2023
Să nu ne păcălim, fiecare generație a avut un moment sau mai multe în care a spus:
Autor:LAURA ONOFREI
Este influențată fericirea de rețelele sociale?
''Rețelele de socializare oferă legiunilor de idioți dreptul de a vorbi oricând, când înainte vorbeau doar o dată la un bar după un pahar de vin, fără a dăuna comunității. Apoi erau rapid reduși la tăcere, dar acum au același drept de a vorbi ca un laureat al Premiului Nobel.
Autor:LAURA ONOFREI
Rolul unui Web Designer și poziția lui într-o companie de Web Design
Cel mai probabil, din cauză că industria IT este foarte ramificată, apar anumite neînțelegeri când ne raportăm la diferitele ramuri ale acesteia. De exemplu, se face destul de des confuzia între Web Designer și Frontend Developer.
Autor:LAURA ONOFREI
OAMENI și ne-oameni (sau the Final Countdown)
Cum ți-a fost dimineața? În trafic, ca și mine? Ți s-a arătat degetul mijlociu de câteva ori? Sau ai scăpat ca printre urechile acului de malacul ce se îndrepta cu bâta de baseball către tine?
Autor:LAURA ONOFREI
Muzica este viață
Imaginează-ți dimineața primei zile pe pământ. Totul e la locul lui iar perfecțiunea are nevoie doar de ochii primilor oameni pentru a privi și a se îndrăgosti iremediabil. Însă totul se desfășoară într-o liniște deplină, nimeni nu poate auzi nimic. Nu mai sună a paradis deloc, nu e așa?
Autor:LAURA ONOFREI












