ETI Puf – Reclama care va “rupe”

De ce spun “va” și nu “rupe” așa cum declară unii de prin industrie? Pentru că încă nu a ajuns la toți cocalarii și pițipoancele ajunse la vârsta pubertății mesajul plin de greșeli gramaticale și de exprimare.

I-auzi boss, ăsta de ai scris în descrierea proiectului că: “Execuțiile sunt simple și dramatizează pe umorul de situație și de dialog”…cre’că acolo la tine în Berceni sau Colentina “dialogul” din spotul ăsta se numește umor. Măcar te-ai scos când ai spus că: “Core targetul campaniei: “18-24 ani, copii și adolescenți care își doresc o altfel de gustare de prânz”. Mi-a plăcut tare aia cu “core targetul”. E epică. Dacă spuneai că “publicul țintă” se prindea și mini Salam că vrei să îl țintești și te jetuia cu tot cu campania ta (see what I did here?).

Turcilor de la ETI Puf, vedeți că vă manipulează manipulatorii.

Am citit prin “presa” de prin industrie că reclama asta e virală și a reușit să strângă peste 300.000 de vizualizări în doar două săptămâni. Chiar atât a strâns…pe canalul agenţiei care a facut reclama că pe canalul producătorului de biscuiti a strâns mai puţine vizualizări ca mine după ce-mi postez un video cu masina (lol)
Mai mult, e tare miştoc să ai pretenții de mare creator de reclame în condițiile în care ai luat conceptu’ turcesc și i-ai tras o adaptare cocalarească pentru minunata țară cu locuitori spărgători de seminţe. Cât talent, câtă creativite…ei haaa. (Pentru cine nu a înțeles ironia: uită-te puțin la cum sunt făcute spoturile turcești pentru ETI Puf)
Se vede și pe print screen-ul ăsta cât de tare rupe…

eti puf vizualizari
Bun, acum va las cu capodopera comandată de ETI Puf pentru piața de cocalari și prințese în devenire de pe la noi. Dacă are careva o subtitrare la video-ul de mai jos să îmi dea de știre.

Shares
Share This