Decarbonizare motoare

Ce este? Cu ce se mananca? La ce ajuta? Cat costa? La ce nu ajuta? Afla de aici.
Update 15 Iulie 2017. Intre timp oamenii si-au facut si Website: Decarbonizare Motor

Decarbonizare motoare – Iunie 2017. Povestea e cam asa: M-a pleznit acum o saptamana pe Facebook de o reclama. Ciudat e ca nu era nici bombastica, nici nu-mi umplea feed-ul de “mega reduceri” sau “blec fraidei” ci era o postare promovata. Mi-a atras atentia volumul mare de comentarii, intrebari si pareri, insa ce mi-a atras si mai mult atentia a fost interactiunea celor care facusera postarea (pe care-i poti gasi aici). Oamenii erau implicati, pe faza, prompti si raspundeau oricarei intrebari indiferent de cat de idioata era.

Am citit cam toate comentariile de pe acolo si mi-am zis ca trebuie sa incerc si eu.
Cum ce sa incerc? Decarbonizarea motorului meu diesel de 2 litri cu peste 235.000 de km in bord.

 

Decarbonizare motoare: Ce este si cu ce se manaca?

Procesul e cam asa (si am sa fortez o explicatie ca sa inteleaga toti):
Se ia una bucata generator de hidorgen, se scoate frutunul din el, se introduce furtunul pe la admisia de aer, se apasa pe “on”, generatorul produce hidrogen care intra cam peste tot pe unde ajunge in genere si aerul, provoaca o ardere mai completa a combustibilului si prin urmare iti curata cam tot jegul de pe componentele interne. Pe bune jeg si pe bune il curata. Vezi poza alaturata si citeste mai departe.

Decarbonizare motoare: la ce ajuta, la ce nu ajuta si cat costa?

Ajuta la:
Curatarea componentelor interne ale motorului (benzina, gpl, diesel). Curata sistemul de admisie. Curata sistemul de evacuare. Poate sa degripeze si sa curete unele componente oarecum blocate gen EGR sau turbina (vezi mai jos). Motorul o sa mearga mai “rotund”, mai silentios si “o sa te bage mai tare in scaun”
La ce NU ajuta:
Nu o sa iti repare problemele mecanice sau electrice ale masinii. Nu o sa o faca ca de noua. Nu o sa ii dea aripi si nici nu o sa faca iti dispara pomuletul de craciun din bord. Poate sa ajute la ameliorarea unor chestii insa nu este apa sfanta si nici mecanic.
ATENTIE: Acest procedeu este unul DE INTRETINERE a masinii.

Decarbonizare motoare: cat costa?

Conform celor de la Decarbonizare Motoare, preturile lor standard sunt:
250 de ron masini sub 2000 cm cubi
300 de ron masini peste 2000 cm cubi (mai sus nu am intrebat)
discount de 50 de ron la a doua vizita la ei…dupa 20.000 km.

Iar acum experienta mea proprie:

Povestea pe scurt:
Am gasit anuntul, a doua zi am sunat si m-am programat. Intre timp am gasit si pe Ford Forum un coleg care facuse minunata decarbonizare cu ceva zile inainte si era mega multumit.
Am ajuns la locatia cu pricina, ieri, 8 Iunie. Acolo am fost intampinat de un super baiat pe nume Sebastian. Tocmai termina de “decarbonizat” un BMW seria 5 de 2.5 litri din 2001 cu peste 370.000 de km in bord.
A strans aparatura si am asistat la plecarea de pe loc a BMW-ului. Efectiv omul a zburat cu ea de pe loc lasand in urma un nor de fum negru. Mi-am zis ca masina aia e stricata si ca a mea nu o sa faca asa ceva ca doar ea e ingrijita, printesa.

Au pus oamenii apartul pe masina mea, am stat si am povestit de una alta timp de 40 de minute cat a durat pomparea de HHO in motor cu motorul la relanti. Dupa cele 40 de minute si ceva glume, mi-au spus sa iau masina, sa dau o tura si dupa sa vin sa platesc daca sunt multumit *(aviz “patronilor de romanica-mai ales aia pe servicii).
M-am urcat la volan si i-am dat talpa. Talpa, nu gluma.
Am plecat cu fluierat de cauciucuri vreo 10 metri. Motorul tragea de zici ca vroia sa sara de sub capota.
M-am intors la oamenii de la Decarbonizare, am platit si am primit “instructiunile de folosire”:
– 100 de km mers cu masina turat, dupa 20.000 de km (daca vreau), inapoi la setul 2 de decarbonizare.

Am condus de la Bucuresti la Ploiesti cei 100 de km (m-am plimbat mai mult) in 3500 – 4000 de ture. Pe masura ce se adunau kilometri simteam efectiv cu motorul devine mai silentios iar masina raspunde mai bine la pedala de acceleratie.
Am asteptat pana astazi sa scriu acest articol deoarece am vrut sa fie obiectiv si nu am vrut sa sufar de vreun efect placebo. Masina s-a comportat exemplar si in cei 50 de km pe care i-am facut azi. E o minunatie sa o conduci. Se simte vioaie, noua, nu stiu cum sa explic.

Bun, iti ziceam mai sus de EGR-uri deblocate cu procedeul asta. Eu am gasit un tip de Ford Forum, pasionat de masina lui si detinator de scule de citire ECU profi, Omul chiar si-a deblocat EGR-ul dupa acest proces si eu il cred, mai ales ca a produs si dovezi pentru a sustine asta.

Parerea mea: 250 de Ron NU sunt bani daca iti respecti masina si pe tine implicit. Fa un calcul si vezi cat costa “aditivii minune” care nu iti fac absolut nimic la motor sau efectiv sa-ti sufleci manecile si sa-ti cureti tu singur motorul pe interior. Unde nu mai pui ca de banii astia un mecanic pe bune nici macar nu-ti da EGR-ul jos, daramite sa-l si curete.

Astea fiind spuse, pe baieti ii gasiti in Bucuresti in zona Soseaua Giurgiului insa am inteles ca se vor muta undeva pe Alexandriei (daca am retiunt bine). Raspund la numarul de telefon 0746017701 si te ajuta cu indicatii sa ajungi la ei. Ai nevoie de programare si ar fi frumos sa ajungi la timp. Merita sa-ti faci o decarbonizare daca: ti-ai luat masina SH, mergi “la consum”, vrei sa o vinzi (s-ar putea sa nu mai vrei dupa decarbonizare) sau esti ca si mine si o iubesti atat de mult incat ai grija de ea cat de mult poti.

In concluzie: recomand.

Disclaimer: Nu mi-a dat nimeni bani sau alte foloase pentru a scrie acest articol. Am platit si pot face dovada ca am beneficiat de acest serviciu. Articolul este scris deoarece cred ca acest procedeu de decarbonizare este unul benefic iar oamenii astia chiar sunt mega ok ca si oameni de afaceri. Toate astea sunt parerile mele personale si nu trebuie luate ad literam de absolut nimeni.

Decarbonizare placuta!

Shares
Share This