Automar Ploiesti pareri

Update (la o zi dupa scrierea articolului de mai jos): Am fost contactat de propietarul afacerii, domnul Ivan, care ma asigurat ca problemele mele vor fi solutionate. Am avut o conversatie mai mult decat productiva si ii multumesc pe aceasta cale pentru apel. Saptamana viitoare sunt programat iarasi in service.

Stiu ca exista cautari in online pentru titlul de mai sus. Chiar eu am facut cateva cautari saptamana trecuta in incercarea de a afla daca cei de la Automar chiar sunt profesionisti. Am dat de un articol de blog care era evident platit si de cateva postari pe niste forumuri insa prea vechi pentru a putea sa le iau in considerare.

Pe scurt: Povestea mea cu Automar Ploiesti

Am reusit sambata sa imi fac masina sa nu mai porneasca.
Am intrebat duminica in online unde as putea sa imi duc masina (Ford Focus) in Ploiesti fara sa fiu furat pe fata. Cateva voci timide mi-au spus ca Automar ar putea sa fie solutia.
Luni de dimineata sun sa intreb daca ma primesc si daca au plaforma. Nu au platforma deci m-am descurcat eu (100 ron pentru 5 km in Ploiesti – Japca).
Duc masina frumos luni de dimineata, ma intalnesc cu domnul Sef de service George Trandafir si incep sa ii spun ce am patit si ce vreau de la dansii.
Mai exact:
– sa imi porneasca masina pe care la atata dat la automat o lasasem fara baterie
– sa afle de ce in actuatorul de vacuum care controleaza geometria variabila din turbina nu intra suficient voltaj (verdict dat de alti super mecanici de prin Ploiesti care mi-au recomandat sa schimb ECU).
– sa imi verifice furtunele de vacuum pentru ca eram sigur ca nu erau puse corespunzator de service-ul mentionat o linie mai sus.
Acest varf de lance, general al Automar Ploiesti mi-a raspuns pe un ton extrem de plictisit ca : “mai mult ca sigur e turbina”. (traducere pentru cei care nu prea inteleg termenii: “e pa turbina = 4000 de ron din care 1000 de ron raman la Automar Ploiesti” vs “sunt niste furtune si o electrovalva = 200 de ron din care cam 50-100 raman la Automar”)
Ii replic ca nu are cum sa fie turbina pentru ca au verificat-o unii care cu asta se ocupa si pe care si plictisitu’ ii cunostea. Mi-a spus atunci un imbucurator pentru mine la acea vreme: “Bine ca s-a verificat, putem elimina turbina de pe lista de lucruri de verificat”.

Bun. Las masina la Automar Ploiesti

….luni de dimineata cu promisiunea ca vor reveni ei la mine marti cand se vor ocupa de ea. Luni pe la pranz ii dau un mail omului mai sus amintit ca sa-i mai spun una alta despre masina si sa-i readuc aminte ca vreau ineaparat sa verifice niste chestii banale si ca nu e o problema cat costa verificatu’ si reparatu’ de chestii. Imi raspunde domnu’ Trandafir in vreo 20 de minute si imi spune ca deja s-au apucat de munca la masina desi era doar luni si ca a descoperit ceea ce eu ii spusesm ca are deja (mufe scoase, lipsa curent in baterie, etc). Imi zic: “Mama ce tari sunt astia de la Automar. Sigur o sa imi rezolve problema si maine o iau ca noua de la ei”.

Vine marti. Astept eu ca dobitocu’ un telefon/mail/porumbel calator pana pe la 11 deoarece ei imi spusesera ca la ora 8 o baga in service. Nu vine porumbelu. Ma bag si dau repede un mail si intreb cat de nasol e. In maxim 10 minute primesc un telefon de la domnul Trandafir de la Automar (repet aceste nume ca sa stiti de cine sa intrebati daca mergeti pe acolo) care imi spune ca masina e OK si pot sa merg dupa ea insa doar dupa ora 13:30 ca ei au pauza de masa.

Ajung si eu ca o floricica pe la 15:30 fericit ca am masina. Ma intalnesc cu domnul Trandafir care imi spune ca ei (Ford) nu au cum sa se uite la valorile in timp real ale masinii deoarece eu am softul modificat (adevarat).

Paranteza: Domnule Trandafir, sa veniti la mine sa va arat cum un “soft” de 15 Ron pe numele lui Torque Pro + un adaptor Bluetooth made in China de 50 de Ron POT sa citeasca valorile in timp real alea masinii. Inchid paranteza.

Dupa care imi spune domnu’ general de la Automar Ploiesti ca ma costa 180 de ron. De banii astia mi-au pus un tester pe ea, au incarcat bateria si au verificat de ce nu porneste + au pornit-o efectiv (pret corect altminteri pentru un service de marca cu pretentii).
Cand am mers sa fac receptia masinii l-am intrebat de nenea sef de service de la Automar daca s-a uitat la furtunele de vacuum (asta fiind una din cerintele alea banale pe care putea sa-mi ia bani si pentru care as fi platit cu mare placere daca nu erau oamenii atat de zeflemisti). Mi-a replicat ca nu se baga. Asa ca l-am intrebat cat m-ar costa sa faca ceea ce eu solicitasem sa faca si prima data. Mi-a raspuns iarasi ca nu se baga. M-am luat si am plecat de la “meseriasii” de la Automar.

Domnule patron de la Automar (stiu ca vei citi asta candva), vreau doar sa iti spun atat: cand clientii tai se roaga de tine sa le iei banii, ia-le banii insa da-le un serviciu de calitate inapoi. Dumneata ai o firma pe care o asociezi cu Ford in care lucreaza oameni pe care-i doare in zonele genitale de clientii matale. La propriu.

Dragi colegi de soferie care vreti sa calcati pe acolo: faceti-o insa sa nu ziceti ca nu v-am zis ca’s de porc. Astea sunt parerile mele despre Automar Ploiesti.
Daca ai alta parare baga un comentariu. La pariu ca ti-l si public si iti si raspund la el.

Shares
Share This