Automar Ploiesti pareri partea a II-a

Rar imi este dat sa imi mananc propriile cuvinte insa cand mi se intampla recunosc ca adevarul poate sa aiba si alta fata.

Asa cum am scris in acest minunat articol, urma saptamana asta sa merg cu masina la un nou control.
Prin prisma disponibilitatii domnului Ivan (propietarul Automar Ploiesti) am ajuns la dansii astazi de dimineata. Masina mea a fost receptionata chiar de domnul Ivan. Dupa o ora se pare ca au reusit sa depisteze si sa remedieze ceea ce altii nu au reusit timp de aproape 3 luni. Se pare ca era vorba despre un senzor (MAP) care la orice testare era in parametrii insa dansii au reusit sa faca o legatura intre momentul in care masina mea nu a mai vrut sa functioneze corespunzator si defectiunea in sine.

Astazi am vazut o alta latura a service-ului Automar din Ploiesti. O latura pe care mi-as dori sa o pot vedea nu numai la toate service-urile auto pe care le cunosc ci si la alte tipuri de afaceri. Domnul Ivan prin implicarea lui directa in solutionarea plangerilor mele mi-a dat o lectie pe care cu mare drag as vrea sa o impartasesc si cu altii: Daca esti implicat in afacerea ta vei face ca tot ceea ce tine de afacerea ta sa fie corect!

In momentul in care te cobori din scaunul de “sef” sau “patron” si mergi direct la client si il intrebi de sanatate se numeste ca ai o afacere sanatoasa. In clipa in care nu banii pe care ii genereaza afacera ta ci satisfactia clientilor tai este prima linie de pe lista de prioritati, te poti numi propietar de afacere. Atunci cand ai competenta mentala sa treci dincolo de reactia instinctuala de a nega si de a te certa (pentru ca pozitia sociala ti-o permite), esti cu adevart patron.

Felul in care am fost tratat atat eu cat si masina mea la Automar Ploiesti astazi face din acest service unul pe care il voi recomanda de aici incolo tuturor posesorilor de Ford din Ploiesti si nu numai. Chiar daca prima experienta cu ei a fost negativa, imensitatea experientei de astazi face ca prima experienta sa nici nu existe. As sterge primul articol insa consider ca aceasta legatura intre ce s-a intamplat si cum s-a remediat reprezinta un exemplu de afacere cum ar trebui sa vedem mai des.
Sunt fericit ca am amendat atitudinea unui om dintr-o companie ca sa constientizez dupa ca nu el reprezinta toata compania. Sunt bucuros ca am intrat in contact cu o firma si cu un propietar de afacere care inteleg ca atunci cand “te doare” trebuie “sa rezolvam”.

Concluzii:
– Eu deja m-am abonat la Automar. Astazi mi-am schimbat o bieleta antiruliu si aceasta bieleta nu avea nici cea mai mica legatura cu problema initiala a masinii. Iti recomand si tie sa le faci o vizita. Datele de contact le gasesti mai jos.
– Recomand amendarea tuturor situatiilor care nu ne convin insa doar daca suntem pregatiti sa acceptam ca poate nu avem dreptate in totalitate.
– Recomand “patronilor” de prin Ploiesti sa mearga la domnul Ivan de la Automar sa vada cu ochii lor cum trebuie sa arate o afacere.

PS: Astazi am mai observat ceva la Automar Ploiesti: Domnii si doamnele de la vanzari (cred ca erau) zambeau…pe bune.
PPS: Daca tot am amintit de zambete…tocmai m-am intors dupa un drum cu masina de aproximativ 50 de kilometri. Zambetul de pe buzele mele din acest moment este consecinta implicarii celor de la Automar si mai ales a domnului Ivan care s-a incapatanat ca eu sa nu fiu acel client nemultumit. Multumesc!

Pe cei de la Automar ii gasiti aici: www.automar.ro
Sau la adresa: Ploiesti Str. Laboratorului nr. 33-35
Sau la numerele de telefon: 0244 520 933  sau 0244 524 633
Sau la adresa de e-mail : service@automar.ro
Sau pe FaceBook la: www.facebook.com/automar.ro

Shares
Share This