Automar Ploiești păreri partea a II-a

Afaceri | 2021-07-21 13:24:01

 

Rar îmi este dat să îmi mănânc propriile cuvinte însă când mi se întâmplă recunosc că adevărul poate să aibă și altă față.

Așa cum am scris în acest minunat articol, urmă săptămâna asta să merg cu mașînă la un nou control.
Prin prisma disponibilitățîi domnului Ivan (propietarul Automar Ploieșți) am ajuns la dânșîi astăzi de dimineață. Mașînă mea a fost recepționată chiar de domnul Ivan. După o ora se pare că au reușit să depisteze și să remedieze ceea ce alții nu au reușit timp de aproape 3 luni. Se pare că era vorba despre un senzor (MAP) care la orice testare era în parametrii însă dânșii au reușit să facă o legătură între momentul în care mașînă mea nu a mai vrut să funcționeze corespunzător și defecțiunea în sine.

Astăzi am văzut o altă latura a service-ului Automar din Ploieșți. O latura pe care mi-aș dori să o pot vedea nu numai la toate service-urile auto pe care le cunosc ci și la alte tipuri de afaceri. Domnul Ivan prin implicarea lui directă în soluționarea plângerilor mele mi-a dat o lecție pe care cu mare drag aș vrea să o împărtășesc și cu alțîi: Dacă ești implicat în afacerea ta vei face că tot ceea ce ține de afacerea ta să fie corect!

În momentul în care te coborî din scaunul de “șef” sau “patron” și mergi direct la client și îl întrebi de sănătate se numește că ai o afacere sănătoasă. În clipă în care nu banii pe care îi generează afacera ta ci satisfacția clienților tăi este prima linie de pe lista de priorități, te poți numi propietar de afacere. Atunci când ai competență mentală să treci dincolo de reacția instinctuală de a nega și de a te certă (pentru că poziția socială ți-o permite), ești cu adevart patron.

Felul în care am fost tratat atât eu cât și mașînă mea la Automar Ploieșți astăzi face din acest service unul pe care îl voi recomandă de aici încolo tuturor posesorilor de Ford din Ploiești și nu numai. Chiar dacă prima experiență cu ei a fost negativă, imensitatea experienței de astăzi face că prima experiență să nici nu existe. Aș șterge primul articol însă consider că această legătură între ce s-a întâmplat și cum s-a remediat reprezintă un exemplu de afacere cum ar trebui să vedem mai des.
Sunt fericit că am amendat atitudinea unui om dintr-o companie că să conștientizez după că nu el reprezintă toată compania. Sunt bucuros că am intrat în contact cu o firma și cu un propietar de afacere care înțeleg că atunci când “te doare” trebuie “să rezolvăm”.

Concluzii:
– Eu deja m-am abonat la Automar. Astăzi mi-am schimbat o bieletă antiruliu și această bieletă nu avea nici cea mai mică legătură cu problema inițială a mașinii. Îți recomand și ție să le faci o vizită. Datele de contact le găsești mai jos.
– Recomand amendarea tuturor situațiilor care nu ne convin însă doar dacă suntem pregătiți să acceptăm că poate nu avem dreptate în totalitate.
– Recomand “patronilor” de prin Ploieșți să meargă la domnul Ivan de la Automar să vadă cu ochii lor cum trebuie să arate o afacere.

PS: Astăzi am mai observat ceva la Automar Ploieșți: Domnii și doamnele de la vânzări (cred că erau) zâmbeau…pe bune.
PPS: Dacă tot am amintit de zâmbete…tocmai m-am întors după un drum cu mașînă de aproximativ 50 de kilometri. Zâmbetul de pe buzele mele din acest moment este consecință implicării celor de la Automar și mai ales a domnului Ivan care s-a încăpățânat că eu să nu fiu acel client nemulțumit. Mulțumesc!

Pe cei de la Automar îi găsiți aici: www.automar.ro
Sau la adresa: Ploieșți Str. Laboratorului nr. 33-35
Sau la numerele de telefon: 0244 520 933  sau 0244 524 633
Sau la adresa de e-mail : service@automar.ro
 

 

Vremea

Azi

Ashburn

0°C
sunny
81
2.24
1026

Curs Valutar

EUR EUR
4.92 RON
USD USD
4.11 RON
GBP GBP
5.66 RON
CHF CHF
4.47 RON
XAU XAU
233.83 RON
AED AED
1.12 RON
AUD AUD
3.19 RON
BGN BGN
2.52 RON
BRL BRL
0.73 RON
CAD CAD
3.29 RON
CNY CNY
0.63 RON
CZK CZK
0.19 RON
comentarii facebook