Dacă ești la început în marketing (student sau masterand mai exact) și încă nu ai avut ocazia să interacționezi cu un potențial client final, acum ai ocazia.

Cei de la IAA Young Professionals (adică o oragnizatie non profit cu un super board de conducere pe care îl poți studia aici ), s-au gândit că ar fi cel puțin interesant să vândă pe câteva sute de euro o resursă care altminteri pe piața liberă valoareaza mult mai mult: imaginația și creativitatea unor oameni atât de tineri încât nu știu în ce se bagă.

Probabil dacă citești aceste rânduri fie ești membru IAA, fie vrei să te înscrii la “Competitiaa” fie deja te-ai înscris (și atunci îmi pare rău pentru tine).

Mecanismul pe fast forward. IAA garnateaza niște câștiguri în valoare de 500 de euro (brut și înainte de taxe) pentru câteva pitch-uri care trebuiesc făcute către niște sărmane firme precum HTC, La Fântână sau BCR, firme care nu își permit să plătească pe bune o agenție. Așa că, au introdus în regulament o opțiune (pentru ei):

“Ideile prezentate în formularul de înscriere aparțin organizatorilor CompetitIAA, insă nu se exclude acordul între echipe și Beneficiar pentru utilizarea în alt scop decât preselecția pentru Proiect.”

Morală:

Tu tinere talent în marketing dacă vrei să experiementezi ai fix două opțiuni (pe care le recomand cu drag):
1. Interneship la o agenție (agențiile caută oameni talentați).
2. Angajare într-o agenție chiar dacă pe o poziție inferioară și în timp să poți să îți demonstrezi talentele.

  • în oricare dintre cazuri este mult mai bine decât să vinzi niște pitch-uri pe o mână de bani.
  • în timp vei află semnificația propoziției anterioare.

Alegeri bune îți doresc.

PS: Pentru cei de la IAA: Definiția unui UPS se găsește aici și nu are nici măcar o legătură cu felul în care ați definit voi acesta expresie în formularul de înscriere.

Descrieţi agenţia/echipa voastră într-o singură frază: * (USP)

E penibil să folosești acronime că și cum ai avea habar cu ce se mânca ele. 😉